Număr | Subiect | Conținut solicitare / sesizare | Creată | Rezolvată | Inchisă | Stare |
---|
Înregistrați în acest modul orice problemă sau disfuncționalitate tehnică întâmpinată în utilizarea aplicațiilor online ale AFM
Orice cerere inițiată în acest modul va fi înregistrată automat în sistemul nostru de gestionare a incidentelor și a solicitărilor de natură informatică.
Un tehnician desemnat va prelua, verifica și remedia, după caz, cele semnalate. Ulterior, veți primi pe e-mail notificări vizavi de stadiul fiecărei solicitări aflate în lucru.
Puteți urmări aici toate cererile introduse, având și posibilitatea de a efectua modificări asupra lor, precum: închidere, deschidere, redeschidere, adăugare comentariu sau fișier atașat, în funcție de starea cererii.
La introducerea unei solicitări în sistem, expuneți cât mai clar problema întâmpinată și pașii urmați, de cele mai multe ori atașarea unei capturi de ecran fiind extrem de utilă pentru tehnicieni. Captura de ecran se poate realiza astfel: apăsați tastă [Print Screen] pe tastatură, apoi copiați (CTRL+C) și mutați (CTRL+V) fișierul într-o aplicație de editare vizuală de tipul Paint. Apoi, salvați fișierul creat (Save As) într-o exensie .jpg, .gif sau .png.
Orice solicitare introdusă în sistem și soluționată, dar neînchisă ulterior de către solicitant, se va închide automat în 10 zile calendaristice.
Descărcați manualul de utilizare
Versiuni browser necesare: IE.10+, Edge.13+, Firefox.43+, Chrome.45+, Safari.9+, Opera.35+
Versiune aplicatie: 1.0.20230313
procesare
Înregistrați în acest modul orice problemă sau disfuncționalitate tehnică întâmpinată în utilizarea aplicațiilor online ale AFM
Orice cerere inițiată în acest modul va fi înregistrată automat în sistemul nostru de gestionare a incidentelor și a solicitărilor de natură informatică.
Un tehnician desemnat va prelua, verifica și remedia, după caz, cele semnalate. Ulterior, veți primi pe e-mail notificări vizavi de stadiul fiecărei solicitări aflate în lucru.
Puteți urmări aici toate cererile introduse, având și posibilitatea de a efectua modificări asupra lor, precum: închidere, deschidere, redeschidere, adăugare comentariu sau fișier atașat, în funcție de starea cererii.
La introducerea unei solicitări în sistem, expuneți cât mai clar problema întâmpinată și pașii urmați, de cele mai multe ori atașarea unei capturi de ecran fiind extrem de utilă pentru tehnicieni. Captura de ecran se poate realiza astfel: apăsați tastă [Print Screen] pe tastatură, apoi copiați (CTRL+C) și mutați (CTRL+V) fișierul într-o aplicație de editare vizuală de tipul Paint. Apoi, salvați fișierul creat (Save As) într-o exensie .jpg, .gif sau .png.
Orice solicitare introdusă în sistem și soluționată, dar neînchisă ulterior de către solicitant, se va închide automat în 10 zile calendaristice.
Descărcați manualul de utilizare
Versiuni browser necesare: IE.10+, Edge.13+, Firefox.43+, Chrome.45+, Safari.9+, Opera.35+
Versiune aplicatie: 1.0.20230313
Solicitarea / sesizarea curentă este rezolvată.
Daca sunteți de acord cu rezoluția oferită ea trebuie închisă, în caz contrar procedați la redeschiderea acesteia (folosind butonul corespunzător din fereastra anterioară).
Solicitarea / sesizarea curentă este rezolvată.
Daca nu sunteți de acord cu rezoluția oferită o puteți redeschide, in caz contrar procedați la închiderea acesteia (folosind butonul corespunzător din fereastra anterioară)